“Талисман” ЖШС ветеринариялық қызмет көрсету шарты

ЖАРИЯ ОФЕРТА

Қазақстан Республикасы Азаматтық Кодексінің 395-бабына сәйкес бұдан әрі – ҚР АК деп аталатын бұл құжат жария оферта болып табылады және төменде баяндалған шарттар қабылданған жағдайда жеке немесе заңды тұлға осы Оферта шарттарына сәйкес №1 қосымшаға қол қою арқылы және/немесе дербес шотқа аванстық соманы енгізу арқылы осы Оферта акцептін жүргізеді.

(Жоғарыда айтылғандардың негізінде, жария оферта мәтінімен мұқият танысыңыз, егер Сіз қандай да бір оферта тармағымен келіспесеңіз, Сізге Клиника ұсынатын қызметтерді пайдалануды сатып алудан бас тарту ұсынылады).

«Talisman-Vet» ЖШС, БСН:170140032926, бұдан әрі «Клиника» деп аталып, бір тараптан,  және болашақта “Клиент” деп аталатын кез келген жеке немесе заңды тұлға, екінші тараптан, ал бірлесіп “Тараптар” деп аталатындар төмендегілер туралы осы Шартты жасасты:

1. ОФЕРТА МӘНІ.

1.1. Оферта шарттарына сәйкес Клиника өзінің қызмет бейіні бойынша Клиентке тиесілі жануарға ветеринариялық көмек көрсетуге, жануарды Клиникада алғаш тіркеген кезде амбулаториялық карта жасауға міндеттенеді.

1.2. Клиника көрсететін ветеринариялық қызметтердің тізбесі мен құны осы Офертаның ажырамас бөлігі болып табылатын Клиникада танысуға болатын акцепт кезінде қолданылып жүрген қызметтер құнының прейскурантында, ал көрсетілетін қызметтердің көлемі мен олардың саны осы Шарттың ажырамас бөлігі болып табылатын №1 қосымшада айқындалған.

2. ТАРАПТАРДЫҢ МІНДЕТТЕРІ

2.1. Клиника міндеттенеді:

2.1.1. Сапалы дәрілік заттар мен әдістерді, емдеу мен профилактиканы қолдануды қамтамасыз ету, сондай-ақ тиімді ветеринариялық препараттар мен ветеринариялық әсер ету әдістерін қолдану.

2.1.2. Дәрігердің амбулаториялық картаға енгізген диагнозы мен емдеу жоспарына сәйкес Қазақстан Республикасының Ветеринария туралы заңнамасына сәйкес жалпы қабылданған практикаға сәйкес белгіленген емдеу әдістерін қамтамасыз ету.

2.1.3. Клиентке емдеу-профилактикалық көмек көрсетудің мүмкін еместігі туралы не көрсетілетін қызметтер көлемінің қысқаруына әкеп соғуы мүмкін туындаған мән-жайлар туралы не қосымша қызметтер көрсету қажеттілігі туралы жазбаша нысанда (электрондық пошта мекенжайы, факс немесе мобильді құрылғының абоненттік нөмірін қамтитын басқа да контактілер, сондай-ақ №1 қосымшада көрсетілген мессенджерлер бойынша) хабарлау.

2.1.4. Клиентті диагностика нәтижелерімен жазбаша нысанда (электрондық пошта мекенжайы, факс немесе мобильді құрылғының абоненттік нөмірін қамтитын басқа да байланыстар, сондай-ақ №1 қосымшада көрсетілген мессенджерлер бойынша) таныстыру.

2.1.5. Клиентті ықтимал асқынулар мен алдын алу шараларын қабылдау тәртібі, сондай-ақ көрсетілетін қызметтің сапасына қауіп төндіретін Клиникаға тәуелді емес өзге де жағдайлар туралы уақтылы ескерту.

2.2. Клиника құқылы:

2.2.1. Клиент ветеринариялық дәрігердің нұсқауларын орындамаған жағдайда емдеу-диагностикалық іс-шараларды жүргізуден бас тарту.

2.2.2. Жануарда емдеу-диагностикалық іс-шараларды жүргізуге қарсы көрсетілімдер анықталған кезде Клиентке жануарға емдеу-диагностикалық іс-шараларды жүргізуден бас тарту.

2.2.3. Клиент Клиника шеккен шығындарды төлегеннен кейін Офертаны біржақты тәртіппен бұзуға құқылы.

2.2.4. 2.4.3 және 2.4.4 тармақтарында белгіленгеннен өзге уақытта жүгінген жағдайда Клиентке жануарды емдеу барысы және стационарға бару туралы деректерді беруден бас тарту

2.2.5. Клиникалық көрсетілімдер болмаған кезде Клиника нақты қызметтерді (рәсімдерді) орындаудан бас тартуға құқылы, соның ішінде, бірақ олармен шектелмейді: хирургиялық араласу, эвтаназия және т. б.

2.2.6. Қауіпсіздік мақсатында Клиника аумағында жануар мен Клиентті фото және видео тіркеуді жүзеге асыру.

2.2.7. Клиент (дербес деректерді қоспағанда: ЖСН, ТАӘ, Телефон нөмірі) және оның жануары туралы ақпаратты Клиниканың корпоративтік топтарында, әлеуметтік желілерде, соның ішінде Клиент пен жануардың суреттері бар фотосуреттер мен бейнелерді орналастыру.

2.2.8. Электрондық пошта немесе SMS хабарламалар, соның ішінде мессенджерлер мен әлеуметтік желілер арқылы жарнамалық және өзге де ақпаратты жіберу.

2.2.9. Клиент өзіне берілген шоттарды төлемеген жағдайда, Клиника Клиенттен берешек сомасын өндіріп алу құқығын өзіне қалдырады.

2.3. Клиент міндеттенеді:

2.3.1. Клиникаға жануарға меншік құқығын растайтын құжаттарды немесе ветеринариялық қызмет көрсетуді қажет ететін жануарға иелік ету фактісін растайтын құжаттарды ұсыну.

Осы Офертаға 1-қосымшаға қол қою арқылы жануарды міндетті тіркеу туралы заңнаманың талаптары болмаған кезде және өзге де жағдайларда жануарды иеленудің заңдылығы куәландыру.

2.3.2. Емдеуші дәрігердің және/немесе жануарлар ауруларын емдеу және алдын алу жөніндегі мамандар тобының барлық ұсыныстарын орындау.

2.3.3. Қолданыстағы прейскурантқа сәйкес ветеринариялық қызметтерге ақы төлеуді уақтылы және толық көлемде жүргізу.

2.3.4. Паспорттық деректер, тұрғылықты жерінің мекенжайы, телефон және басқа да байланыс ақпараты өзгерген жағдайда бұл туралы Клиникаға келесі жұмыс күнінен кешіктірмей жазбаша нысанда хабарлау.

2.4. Клиент құқылы:

2.4.1. Емдеу-диагностикалық іс-шаралар процесінде ветеринарды ауыстыру.

2.4.2. Жүргізілген зерттеулердің нәтижелері, емдеу шаралары және қажетті ұсынымдар көрсетілген қорытындылар алу.

2.4.3. Осы Шарттың 9-тармағында көрсетілген телефон арқылы жануардың денсаулық жағдайы туралы 09.00-ден 12.00-ге дейін, 16.00-ден 20.00-ге дейін білу.

2.4.4. Мына уақыт кезеңінде жануарға бару: 10.00 – ден 12.00-ге дейін, 18.00-ден 20.00-ге дейін.

2.4.5. Тек дәрігердің рұқсатымен және тек жеке пайдалану үшін Клиника аумағында жануардың фото және бейнетүсірілімін жүргізу. Алынған материалдарды коммерциялық пайда алу мақсатында, сондай-ақ клиниканың беделі мен имиджіне нұқсан келтіру үшін пайдаланбау.

3. ВЕТЕРИНАРИЯЛЫҚ ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ ТӘРТІБІ

3.1. Клиника өз қызметінің бейініне сәйкес келетін қызметтерге тапсырыстар қабылдайды.

3.2.1. Клиникаға келгеннен кейін Клиент қабылдау бөлмесіне жіберіледі, онда әкімші оны жануарының сүйемелдеуімен қарсы алады және №1 қосымшаны толтыра отырып, бастапқы қажетті деректерді беруді сұрайды.

3.2.2. Клиент өз кезегін ағымдағы тәртіпке сәйкес күтеді, онда оны жанды кезекпен белгіленген тәртіппен диагностика жүргізу үшін қабылдауға шақырады.

3.2.3. Диагностика аяқталғаннан кейін дәрігер қосымша зерттеулер жүргізуге жолдама тағайындайды немесе емдеу бойынша ұсыныстар береді.

3.2.4. Диагностикалық консультациядан кейін Клиент жүргізілген қабылдау және /немесе қосымша қызметтер мен дәрі-дәрмектер үшін төлемді жүзеге асырады (бар болса және қажет болса).

3.3. Жануарды тексеруді тиісті мамандар немесе қажет болған жағдайда мамандар тобы жүргізеді.

3.4. Клиенттің қолына жануардың жеке медициналық картасы берілмейді. Жануардың жеке медициналық картасынан үзінді Клиент бас дәрігердің атына жазбаша өтініш бергеннен кейін 3 күн ішінде дайындалады.

3.5. Егер Клиент жануарды Клиниканың мекемесіне қазірдің өзінде ауыр жағдайда жеткізсе (тыныс алу жеткіліксіздігі, сана мен рефлекстердің болмауы, шок жағдайы және т.б.) немесе диагностикалық зерттеу деректері бойынша жануардың ауруы емделмейтін болып шықса, онда Клиника Клиентке ықтимал салдары және/немесе қолайсыз нәтижесі туралы ескертеді.

3.6 Төтенше жағдайлар туындаған жағдайда Клиника жануарды қабылдауды алдын ала жазылу бойынша да, жанды кезек тәртібімен де белгісіз мерзімге ауыстыруға құқылы.

4. ҚЫЗМЕТТЕРГЕ АҚЫ ТӨЛЕУ

4.1. Көрсетілетін қызметтердің құны қолданыстағы баға Прейскурантымен белгіленеді.

4.2. Егер Тараптардың келісімінде өзгеше тәртіп белгіленбесе, Клиент осы Оферта бойынша ветеринариялық қызметтерге ақы төлеуді қызмет көрсетілген күні толық көлемде жүргізеді.

4.3. Клиент үшін төлемді растау фактісі кассалық чек және /немесе “Төлем туралы түбіртек” болып табылады.

5. ТАРАПТАРДЫҢ ЖАУАПКЕРШІЛІГІ

5.1. Тараптар Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес осы Оферта бойынша өз міндеттемелерін орындамағаны немесе тиісінше орындамағаны үшін жауапты болады.

5.2. Егер жануар Клиника аумағында тұмсықбау, қарғыбау, шылбыры жоқ болу нәтижесінде мүлікке, персоналға, үшінші тұлғаларға (басқа клиенттерге және олардың жануарларына) зиян келтірсе, сондай-ақ Клиника қызметкерлеріне берілгенге дейін қараусыз қалдыру нәтижесінде Клиент мүліктік залалды қоса алғанда, туындаған барлық жағымсыз салдарларды жоюға міндеттенеді.

5.3. Клиника қызметкерлеріне берілгенге дейін Клиника аумағындағы басқа жануарлармен өзара іс-қимыл нәтижесінде Клиентке және оның жануарына мүліктік зиян және/немесе денсаулыққа зиян келтіргені үшін Клиника жауапты болмайды.

5.4. Клиент осымен Клиникаға Клиниканың тиісті бухгалтерлік құжаттарында белгіленген Клиника алдындағы бар берешекті оның барлық шоттарынан инкассалық өкім негізінде не нотариустың бұйрығы негізінде есептен шығару құқығын шүбәсіз және сөзсіз береді.

5.5 Клиент Клиниканың жұқпалы ауруларды жұқтыру қаупі жоғары орын екенін мойындайды және келіседі және қабылданған сақтық шараларына қарамастан, жануардың Клиника аумағында болу процесінде жұқтыру мүмкіндігі бар екенін түсінеді.

5.6. Клиент Клиниканың жануардың ауруханада болуы кезінде жұқпалы ауруларды жұқтыруы мүмкін екендігі үшін жауап бермейтінін растайды және ол осы жағдайға байланысты барлық тәуекелдерді қабылдайды.

6. ШАРТТЫҢ ҚОЛДАНЫЛУ МЕРЗІМІ, ШАРТТЫ ӨЗГЕРТУ ЖӘНЕ ТОҚТАТУ

6.1. Осы Шартқа барлық өзгерістер мен толықтырулар интернет желісінде: https://vetclinic.kz/ мекенжайы бойынша немесе Қазақстан, Алматы қаласы , Әуезов ауданы, Ахметов көшесі, 2-үй , Таугүл-3 ш/а мекенжайы бойынша Клиникада жарияланғаннан кейін жарамды деп есептеледі.

6.3. Осы Шарт ҚР заңнамасына сәйкес Тараптардың кез келгенінің бастамасы бойынша бұзылуы мүмкін, бұл ретте қызметтердің құнын Клиент көрсетілген қызметтердің нақты көлеміне сәйкес төлейді.

6.4. Осы Шарт мерзімінен бұрын бұзылған жағдайда мүдделі Тарап Шартты бұзу туралы хабарламаны алған сәттен бастап 10 жұмыс күні ішінде барлық қажетті өзара есеп айырысуларды жүргізе отырып, болжамды бұзу күніне дейін 30 (отыз) жұмыс күні бұрын екінші Тарапқа жазбаша хабарлауға міндетті.

7. ЕҢСЕРІЛМЕЙТІН КҮШ

7.1. Тараптар осы Шарт бойынша міндеттемелерді ішінара немесе толық орындамағаны үшін, егер бұл орындамау осы Шарт жасалғаннан кейін Тараптар алдын ала болжай алмайтын немесе алдын ала алмаған және осы Шарт бойынша бұрын өзіне алған міндеттемелерді орындауға мүмкіндік бермейтін төтенше сипаттағы мән-жайлар нәтижесінде туындаған еңсерілмейтін күш (форс-мажор) мән-жайларының салдарынан орын алса, жауапкершіліктен босатылады.

8. ҚОРЫТЫНДЫ ЕРЕЖЕЛЕР

8.1. Клиент осы Шартқа кіре отырып, дәрігерлердің жануарды емдеуге бағытталған барлық кәсіби күш-жігеріне қарамастан, диагностиканың, операциялардың немесе процедуралардың соңғы нәтижелеріне қатысты абсолютті кепілдіктер беру мүмкін еместігін мойындайды және түсінеді.

8.2. Клиент осы Офертаның акцептін қабылдай отырып, кез келген медициналық араласудың өзіне тән тәуекелдерді, соның ішінде қолайсыз салдарлар, жағдайдың нашарлауы, қосымша рәсімдер мен хирургиялық араласу қажеттілігін мойындайды және растайды және үй жануарларына медициналық қызмет көрсету туралы шешім қабылдауға толық жауапты болады.

8.3. Клиент емдеумен келісе отырып, жануарды емдеуге бағытталған қызметтерге және басқа да жануарларға күтім жасау шығындарына ақы төлеуге келіседі

8.4. Клиент өз жануарларының Клиника мүлкіне, Клиника қызметкерлеріне, Клиникада емделіп жатқан басқа жануарларға, сондай-ақ үшінші тұлғаларға келтірген зияны үшін толық жауап береді.

8.5. Клиент Клиниканы алдыңғы операциялар, аллергиялар және көрсетілетін қызметтер мен емдеу сапасына әсер етуі мүмкін басқа факторлар туралы уақтылы және сенімді түрде хабардар етуге жауапты.

8.6. Клиент осы Шартқа келісе отырып, ықтимал өлімге дейін ерте және кеш асқынулардың белгілі бір қаупі бар екенін біледі.

8.7. Тараптар арасындағы Офертадан туындамайтын жаңа міндеттемелерге әкеп соғатын кез келген уағдаластықты Тараптар Шартқа қосымша келісімдер нысанында растауға тиіс. Шартқа барлық өзгерістер мен толықтырулар, егер олар жазбаша түрде ресімделсе және Тараптардың тиісті уәкілетті өкілдері қол қойса, жарамды болып саналады.

8.8. Тараптың Шарт бойынша өз құқықтары мен міндеттемелерін екінші Тараптың алдын ала жазбаша келісімінсіз үшінші тұлғаларға беруге құқығы жоқ.

8.9. Офертадағы жекеше түрдегі сөзге немесе терминге сілтемелер осы сөзге немесе көпше түрдегі терминге сілтемелерді қамтиды. Көпше түрдегі сөзге немесе терминге сілтемелер осы жекеше түрдегі сөзге немесе терминге сілтемелерді қамтиды. Бұл ереже Оферта мәтінінен өзгеше туындамаған жағдайда қолданылады.

8.10. Тараптар Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес заңды тұлғаның коммерциялық құпиясын жасай алмайтын мәліметтерді қоспағанда, шарттың мазмұны, сондай-ақ Тараптардың бір-біріне Офертаға байланысты берген барлық құжаттары құпия болып саналады және Тараптардың коммерциялық құпиясына жатады, ол екінші Тараптың жазбаша келісімінсіз жария етілуге жатпайды.

8.11. Ыңғайлылық мақсатында Офертада Тараптар олардың уәкілетті тұлғалары, сондай-ақ олардың ықтимал құқықтық мирасқорлары деп түсініледі.

8.12. Оферта бойынша берілетін хабарламалар мен құжаттар №1 қосымшада көрсетілген келесі мекенжайлар бойынша жазбаша түрде жіберіледі.

8.13. Кез келген хабарламалар тиісті хат-хабар мекенжайы бойынша жеткізілген күннен бастап жарамды.

8.14. Тараптар осы Шартты жасасуға және орындауға байланысты туындайтын барлық даулар, келіспеушіліктер, талаптар, оның ішінде Шартқа оның бұзылуына, тоқтатылуына, жарамсыздығына қатысты барлық қосымша келісімдер оның қолданыстағы регламентіне сәйкес тұрақты жұмыс істейтін “Еуразиялық төрелік комиссия” төрелігінде шешілуге тиіс екендігімен келіседі. “Еуразиялық төрелік комиссия” тұрақты жұмыс істейтін төреліктің шешімі түпкілікті болып табылады.

8.15. Қосымша: № 1 қосымша – көрсетілетін қызметтердің деректемелері және Клиенттің қолы осы Офертаның ажырамас бөлігі болып табылады.

9. ЗАҢДЫ МЕКЕНЖАЙЫ ЖӘНЕ ДЕРЕКТЕМЕЛЕРІ

“Talisman-Vet” жауапкершілігі шектеулі серіктестігі

БСН: 170140032926, Заңды мекенжайы: Қазақстан, Алматы қаласы, Әуезов ауданы, Ахметов көшесі, 2 үй, Таугүл-3 ш/а, пошта индексі: 050052

Директор: Краскович Максим Александрович

ЖСК теңге KZ2296502F0008647292, ИИК рубльмен KZ9296502F0008647293, БСК: IRTYKZKA, КБе: 17, Банктің атауы “ForteBank” АҚ

Меню